Całą energię i czas wkładamy w proste działania które mają dać naszym partnerom i partnerom naszych partnerów a w konsekwencji konsumentom… WIĘCEJ! Bynajmniej nie chodzi o więcej utrudnień, komplikacji, zamieszania, struktur, poziomów oferty, ludzi, zmartwień, problemów, pracy niepotrzebnej… zagmatwanych ideii itd. itd.
Chcemy dać więcej PROSTO! i ma to faktycznie oznaczać jak najmniej komplikacji w drodze do celu jakim jest Konsument!
Chcemy tylko tyle… albo aż tyle…
W PROSTO wszystkie procesy i czynniki utrudniające są ograniczone do niezbędnego minimum. Ciężko pracujemy więc nie mamy czasu na kwieciste, barwne opowieści do których będziemy musieli dorobić całą masę działań by opowieści barwnej treści zrealizować komplikując życie sobie i innym…
Na dzisiaj i na zawsze zasada jest prosta:
WYSTARCZY?! PROSTO? inaczej być nie może i nie musi…bo po co komplikować?